Etiketter

, , , , , , , , , ,

Jag är på jakt efter en musikspelare på iPhone/iPad där jag tydligt ser sekunder kvar till nästa låt. Har letat och letat, men alla jag har hittat har haft lika minimala siffror som Apples egna app. Jag hittade tillslut en spelare: Class Builder, som de till och med beskrev kunde göra egna klassupplägg på. Allt lät verkligen super och layouten var bättre än vad jag vågat önska mig. Dock hade appen så stora problem att jag var tvungen att återkalla köpet:

  • Klipper en sekund på alla låtar, så du kan inte använda mixad musik då det blir hack i varje låtbyte. Det går inte heller att ställa in hur många sekunder som ska vara mellan varje låt eller mixa ihop musik.
  • Fungerar ej med Apple Music som de skrev. Du måste ha köpt låtarna, går ej att lyssna på låtar du har tillgång via ditt abonnemang på Apple. 
  • Vissa låtar som du äger och fungerar på andra musikspelare, har samma format som alla andra låtar är helt stumma på Class Builder.
  • Skev mail till dem på hemsidan om dessa problem, men efter att ha väntat över en vecka kunde jag inte vänta längre på svar utan återkallade köpet. 

Så, om någon vet en bra musikapp för att använda på sina spinningpass, där man tydligt ser sekunder kvar på låten. Tipsa gärna i kommentarsfältet!


Uppdatering 19 Juli: Har nu hittat en app som funkar, nämligen MyFitnessDJ.

Du hittar olika spinningklassupplägg HÄR

