Då var klassen genomförd. Härligt att vara tillbaka, har längtat efter instruktörscykeln och alla härliga spinningtokiga deltagare 🙂

Formen är självklart inte som innan graviditeten, men den är ändå inte fy skam. Tur att spinning är utifrån ens egna förutsättningar.

I eftermiddags var jag inte säker på att passet skulle bli av. Efter på lunchen började magknipet och någon form av lättare magsjuka. Toalettbesök om vartannat. Har erfarenheten att trots att jag mår dåligt på dagen inför en klass, så försvinner alla symptom då jag kliver in i instruktörsrollen. Så jag chansade och körde. Ville inte missa klassen när jag längtat så länge. Erfarenheten bestod. Inga känningar under passet. Först när jag kom hem och slappnade av kom magknipet kröp sig på igen.

Spinningupplägget hade fokuset progression och avslitades med korta intervaller, ni hittar hela upplägget här.

Använde appen “spinning” för att mäta pulsen under passet. Detta blev resultatet:

IMG_2890.PNG

IMG_2892.PNG

