Har nu i två veckor arbetat 50% på kontorsjobbet och mammaledig 50%. Måste säga att vår familj är väldigt nöjda med upplägget. Både jag och min man får umgås med vår underbara dotter och följa hennes utveckling samtidigt som vi får lite egen tid på jobbet och utmanas på andra sätt än det småbarnslivet erbjuder. Tja, just nu lever livet loppan 🙂

Vår dotter har än så länge inte börjat med att favorisera någon utav oss och flaskan med min urpumpade bröstmjölk fungerar bra när jag inte finns till hands och kan amma. Det är skönt när ens magkänsla visar sig vara rätt och kan konstatera att alla pessimistiska och tyckande människor hade fel. Alla blivande föräldrar där ute, gör det ni tror är bäst för er familj. Lyssna inte på alla tyckande människor. Ni vet själva vad som är bäst för er!

Renoveringen på gymmet drog ut på tiden, så mina klasser startar först om ytterligare en vecka 😦 Längtar!!

