Idag åkte familjen + 1 ut till Brantbrinks IP i Tullinge för att träna lite. Utegymmet var inget att hänga i julgranen med. Maskinerna var troligen gjorda för de som aldrig tränat eller för de som bara vill öva rörelse. Gick inte att få tyngre motstånd än det som var och med det motståndet fick man göra över 60 reps innan man kände något. Tidsödande, tråkigt och inte sådan träning jag vill utöva…

IMG_1276

Killarna tog något varv i ett av löparspåren medans jag underhöll vår lilla ögonsten. Löparspåren är tydligen bra där ute, de måste jag testa vid ett senare tillfälle.

Som tur var hade jag med mig mina linor (Red Cord) och X-ertubes. Vi tränade några övningar i dem istället :-). Linor är verkligen ett perfekt redskap att ha med och träna i. Går att göra övningarna nästan hur tunga som helst och även att modifiera för de otränade. Roligt och utmanande!

Träning i Tullinge2

 

