Nu börjar gymmens höstscheman att bli klara. Jag kommer i höst att vara mammaledig 50%, arbeta på kontorsjobbet 50% och ha två klasser i veckan på gymmet. Jag bestämde mig för att fortsätta vara mammaledig på det ena gymmet och börja köra klasser på det andra gymmet. Även om jag älskar att leda klasser och gärna skulle vilja ha många fler så måste man prioritera. Prioritera familj och även hinna med sin egna träning. Det betyder mer energi och glädje till de två klasserna jag har.

Kommer att köra cykel 45 min och en yoga 75 min. Perfekt start för att komma tillbaka från förlossningen. Inga hopp och ingen prestation i styrka eller funktionell träning. Yoga bör man också utöva försiktigt så länge man ammar, då relaxinet finns kvar i kroppen. Men då jag instruerar går jag mestadels runt och visar inte allt för mycket, dessutom försöker vi att hålla nere nivån, på hur avancerat det är, på gymklasserna.

20140620-082443-30283392.jpg

