Efter en helg med full med förvärkar och ingen sömn sov jag äntligen hela åtta timmar i natt. Har inte hänt på några månader, då toalettbesök mitt i natten har gjort det svårt att somna om.

I lördags började värkarna klockan 14 och tilltog, alvedon hjälpte inte. Klockan 01 kom de varannan till var sjätte minut, då tänkte jag att det äntligen var dags. Men icke, vid klockan 2 på natten slutade de komma.

På söndagen var jag helt slut och sänkt. Blev ingen motion eller rörelse på hela helgen. Idag tog jag därför ut en semesterdag för att kunna njuta lite av tiden innan barnet kommer. Shopping i Sickla och motion nere på Friskis stod på dagens agenda. Härligt, nu är man människa igen! Blev ett kort pass på crosstrainern (då jag inte haft några känningar av foglossning idag) och därefter ett lätt gympass med fokus på ben, bröst och triceps. Mår så mycket bättre av att få röra på sig lite =)

Jag gravid

Har tänkt att arbeta max till torsdag, med andra ord återstår max 3 dagar till föräldraledigheten.

Konstigt det där med förvärkar. En del har inga förvärkar alls, medan andra som jag har haft ett flertal tillfällen. Verkar vara jag och Gynning 😉 (hörde på talang att hon också hade en del förvärkar).

