Etiketter

, , ,

Efter 3,5 veckas bilsemester på Nya Zeeland skriker kroppen efter träning. Visst har jag gått en del också på semestern, men 500 mil i bil för att se så mycket av Nya Zeeland som mycket blir en hel del stillasittande.

Har börjat planera olika pass i gymmet med övningar som jag kan göra. Veckorna innan semestern blev jag mest förvirrad då jag kom till gymmet. Praktiskt taget alla övningar jag gjort tidigare kunde jag inte göra längre pga av uppluckringen och de delade magmusklerna. Balans, utfall, en bens-/armövningar, ojämna vikter, hopp, hög intensitet och övningar där bålen hjälper till maximalt har varit min grej tidigare. Tack vare utbildningen på SAFE har jag nu fått lite ny inspiration till hur jag ska träna ett tag framöver, tills magmusklerna läkt ihop igen. Jag kommer att lägga ut några av uppläggen här på bloggen så småningom.

20140105-230149.jpg

