Etiketter

, , , , , , , ,

Denna helg spenderades på Gotland. Tre gotländska lamm var inköpta för att hämtas hem till frysen i Stockholm. Härligt att veta att lammen har gått ute fritt på stora öppna ytor innan slakt. Enligt mina värderingar ska svenskt lamm ska köpas på hösten, aldrig våren. De som slaktas på våren har gått inomhus medan de som slaktas på hösten har gått utomhus.

Nog med det, då jag ändå var på ön spanade jag in träningscentrens schema för helgen. Båda gymmen hade TRX-träning i grupp! Det som är så svårt att hitta hemma i stockholm. Glad blev jag och bokade upp mig snabbt. Har mest tränat redcord själv och det var kul att bli matad med övningar och att köra i grupp. Skön och laid-back instruktör. Synd att det är så svårt att hitta trx-pass i sthlm, kul träning som jag gärna skulle göra i grupp.

Träning i Redcord sommar 2013

 

För mer om TRX / Red Cord: https://vickantraining.wordpress.com/tag/red-cord/

